Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online nakupování - zaměřenost na potravinářské zboží

Online nakupování - zaměřenost na potravinářské zboží

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Bazantova
Šetření:26. 11. 2021 - 09. 12. 2021
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Účelem tohoto dotazníku je zjistit, jak se změnilo nakupování za doby Covidu, a jaký to mělo vliv na nakupování v současné a budoucí době. Určeno pro osoby využívající online nakupování. 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6870,1 %70,1 %  
muž2929,9 %29,9 %  

Graf

2. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36 - 50 let3637,11 %37,11 %  
26 - 35 let3232,99 %32,99 %  
18 - 25 let2424,74 %24,74 %  
51 let a více44,12 %4,12 %  
do 18 let11,03 %1,03 %  

Graf

3. Jaký je váš status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující7375,26 %75,26 %  
student střední školy1515,46 %15,46 %  
student vysoké školy77,22 %7,22 %  
student základní školy22,06 %2,06 %  

Graf

4. Kde se nachází vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město7072,16 %72,16 %  
vesnice2626,8 %26,8 %  
na samotě11,03 %1,03 %  

Graf

5. Jak často nakupujete online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měsíčně4142,27 %42,27 %  
1-3x týdně2222,68 %22,68 %  
každé dva týdny2222,68 %22,68 %  
ročně1111,34 %11,34 %  
denně11,03 %1,03 %  

Graf

6. Jaký produkt kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oděvy/obuv3536,08 %36,08 %  
potraviny2323,71 %23,71 %  
elektronika1919,59 %19,59 %  
kosmetika66,19 %6,19 %  
hygiena44,12 %4,12 %  
kancelářské potřeby33,09 %3,09 %  
Dárky 11,03 %1,03 %  
Různé11,03 %1,03 %  
potřeby pro domácího mazlíčka11,03 %1,03 %  
Pro pejska 11,03 %1,03 %  
Všechno 11,03 %1,03 %  
sportovní potřeby11,03 %1,03 %  
jízdenky11,03 %1,03 %  

Graf

7. Pokud jste kupující potravinářského zboží, jaký je váš preferovaný obchod?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rohlík2742,19 %27,84 %  
Košík1828,13 %18,56 %  
iTesco812,5 %8,25 %  
Potraviny domů23,13 %2,06 %  
Bezlepík11,56 %1,03 %  
SvětBedýnek11,56 %1,03 %  
Rohlik. Kosik11,56 %1,03 %  
.11,56 %1,03 %  
nenakupuji potraviny online11,56 %1,03 %  
tomato11,56 %1,03 %  
Dámejidlo.cz11,56 %1,03 %  
Scuk, Rohlík, svetbedynek11,56 %1,03 %  
Everli11,56 %1,03 %  

Graf

8. Z jakých důvodů se přikláníte k tomuto způsobu nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlnost5657,73 %57,73 %  
časově méně náročné1717,53 %17,53 %  
větší výběr1010,31 %10,31 %  
cena1010,31 %10,31 %  
je to trendy44,12 %4,12 %  

Graf

9. Myslíte si, že je větší výběr produktů/značek online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7274,23 %74,23 %  
ne2525,77 %25,77 %  

Graf

10. Přemýšlíte nad tím, zda nakupujete z důvěryhodných stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8587,63 %87,63 %  
ne1212,37 %12,37 %  

Graf

11. Jaký typ platby upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba kartou online6162,89 %62,89 %  
platba kartou u kurýra2626,8 %26,8 %  
platba hotově u kurýra1010,31 %10,31 %  

Graf

12. Pokud platíte kartou online, zadáváte vždy všechny své osobní údaje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5455,67 %55,67 %  
ne4344,33 %44,33 %  

Graf

13. Pokud ano, prověřujete stránku, zda je důvěryhodná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6881,93 %70,1 %  
ne1518,07 %15,46 %  

Graf

14. Používáte k nakupování aplikaci, která vám zvýhodní cenu nákupu? (kupony)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4950,52 %50,52 %  
ne4849,48 %49,48 %  

Graf

15. Jste vždy spokojeni s prací kurýra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7577,32 %77,32 %  
ne2222,68 %22,68 %  

Graf

16. Pokud ne, jaká je vaše stížnost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obsažení produktů (chybějící produkty, špatné produkty...)1535,71 %15,46 %  
čas doručení1330,95 %13,4 %  
stav produktů1126,19 %11,34 %  
lenost (nechce doručovat až ke dveřím)12,38 %1,03 %  
Nic12,38 %1,03 %  
Chování 12,38 %1,03 %  

Graf

17. Byla vám poskytnuta možnost vrácení produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8385,57 %85,57 %  
ne1414,43 %14,43 %  

Graf

18. Doporučili byste tuto formu nákupu někomu dalšímu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9597,94 %97,94 %  
ne22,06 %2,06 %  

Graf

19. Jak jste objevili tuto formu nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama5253,61 %53,61 %  
rodinný příslušník2323,71 %23,71 %  
blízký kamarád1717,53 %17,53 %  
pracovní kolega55,15 %5,15 %  

Graf

20. Plánujete v budoucnu využívat tento způsob nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano97100 %100 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik vám je let?

3. Jaký je váš status?

4. Kde se nachází vaše bydliště?

5. Jak často nakupujete online?

6. Jaký produkt kupujete nejčastěji?

7. Pokud jste kupující potravinářského zboží, jaký je váš preferovaný obchod?

8. Z jakých důvodů se přikláníte k tomuto způsobu nakupování?

9. Myslíte si, že je větší výběr produktů/značek online?

10. Přemýšlíte nad tím, zda nakupujete z důvěryhodných stránek?

11. Jaký typ platby upřednostňujete?

12. Pokud platíte kartou online, zadáváte vždy všechny své osobní údaje?

13. Pokud ano, prověřujete stránku, zda je důvěryhodná?

14. Používáte k nakupování aplikaci, která vám zvýhodní cenu nákupu? (kupony)

15. Jste vždy spokojeni s prací kurýra?

16. Pokud ne, jaká je vaše stížnost?

17. Byla vám poskytnuta možnost vrácení produktu?

18. Doporučili byste tuto formu nákupu někomu dalšímu?

19. Jak jste objevili tuto formu nakupování?

20. Plánujete v budoucnu využívat tento způsob nakupování?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik vám je let?

3. Jaký je váš status?

4. Kde se nachází vaše bydliště?

5. Jak často nakupujete online?

6. Jaký produkt kupujete nejčastěji?

7. Pokud jste kupující potravinářského zboží, jaký je váš preferovaný obchod?

8. Z jakých důvodů se přikláníte k tomuto způsobu nakupování?

9. Myslíte si, že je větší výběr produktů/značek online?

10. Přemýšlíte nad tím, zda nakupujete z důvěryhodných stránek?

11. Jaký typ platby upřednostňujete?

12. Pokud platíte kartou online, zadáváte vždy všechny své osobní údaje?

13. Pokud ano, prověřujete stránku, zda je důvěryhodná?

14. Používáte k nakupování aplikaci, která vám zvýhodní cenu nákupu? (kupony)

15. Jste vždy spokojeni s prací kurýra?

16. Pokud ne, jaká je vaše stížnost?

17. Byla vám poskytnuta možnost vrácení produktu?

18. Doporučili byste tuto formu nákupu někomu dalšímu?

19. Jak jste objevili tuto formu nakupování?

20. Plánujete v budoucnu využívat tento způsob nakupování?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bazantova, T.Online nakupování - zaměřenost na potravinářské zboží (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://75229.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.